خرید نان با کارت بانکی محدودیت ندارد

خرید نان با کارت بانکی محدودیت ندارد

خرید نان با کارت بانکی محدودیت ندارد؛ رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنتی تهران اعلام کرد که شهروندان برای خرید نان با کارت بانکی محدودیت تعداد ندارند.

به گزارش، به‌دنبال انتشار عکسی از اطلاعیه نصب شده در یک واحد نانوایی که روی نوشته شده است هر نفر با کارت بانکی فقط 4 قرص نان می‌تواند بخرد، رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنتی تهران چنین موضوعی را تکذیب کرد.

فاطمه نظری تصریح کرد: هیچ ابلاغیه‌ای از طرف اتحادیه برای ایجاد محدودیت در خرید بیش از ۴ عدد نان با یک کارت بانکی وجود ندارد.

بنابر اعلام خبرگزاری‌ها، نظری درباره اینکه گفته می‌شود براساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان خرید نان با محدودیت روبه‌رو شده و شهروندان با یک کارت بانکی نمی‌توانند بیش از ۴ عدد نان خریداری کنند، گفت:  چنین موضوعی به اتحادیه  نانوایان سنتی تهران ابلاغ نشده و ما نیز چنین چیزی را به اعضای اتحادیه خودمان اعلام نکرده‌ایم.

او خبر محدودیت خرید نان با کارت بانکی از نانوایی‌ها را تکذیب کرد و اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای خرید انواع نان سنتی وجود ندارد و این موضوع توسط اتحادیه ما و هم توسط اتحادیه همکار نان سنتی تکذیب می‌شود و اطلاعیه و ابلاغیه‌ای در این خصوص به نانوایان نداشته‌ایم.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان سنتی تهران افزود: اتحادیه‌های نان درباره خرید نان، ابلاغیه یا اعلامی به اعضای خود نداشته‌اند و ابلاغ یا اعلامیه‌ای نیز از سوی دولت یا اتاق اصناف دریافت نکرده‌ایم.

به‌گفته رئیس اتحادیه نانوایان، نرخ نان نیز تغییری نداشته و همان نرخ‌های مصوب قبل است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...